Spotdetails

Spotter tomos
Spotted in Cagnes-sur-Mer, France
Date 2008-05-29 23:42

zo *** een camera met batterijen, dan snappen jullie denk ik wel wat ik bedoel.

Auto details

Topspeed 280 km/h
Acceleration 0-100 km/h 3.70 s
Power 610 hp
Torque 1014 Nm @ 5100 rpm
Weight 1650 kg

Comments on this spot


  1. Profile pic
    Niels Popelier  - 2008-05-30 at 14:04

    Werd ook al eens gespot in ST.
    Raar, komen hier 2 van deze scharminkels op een tijdsperiode van 24 uur. 8)7

    Topspotje

    Reply

  2. Profile pic
    Florian  - 2008-05-30 at 14:10

    599 GTB :P.. alleen wel jammer dat het hekwerk er nog op staat gast

    Reply

  3. Profile pic
    KoenR  - 2008-05-30 at 15:22

    Deze heb ik in Saint-Tropez gespot.

    Reply

  4. Profile pic
    ikke  - 2008-05-30 at 15:23

    Doet me vooraan denken aan een gefacelifte Cayenne! Ik vind dat hekwerk net leuk erbij :tong:

    Reply

  5. Profile pic
    NETHERLANDS aad  - 2008-05-30 at 16:14

    Topauto, heel apart en vooral snel en exclusief, en idd 2x gespot in 24 uur!!:)

    Reply

  6. Profile pic
    Bas.A  - 2008-05-30 at 17:01

    Ja ik zie die 599 ook:o ook fotos van?

    Reply

  7. Profile pic
    NETHERLANDS BmwRon  - 2008-05-30 at 17:10

    Snap geen reet van die details :+
    volgens mij vind hij het k*t om een camera met batterijen te hebben ofzo
    Kzou het erger vinden als de batterijen leeg waren

    Reply

  8. Profile pic
    tomos  - 2008-05-30 at 18:08

    @BmwRon
    dat bedoelde ik er ook mee :P de batterijen waren op, en met accu kun je langer

    Reply

  9. Profile pic
    CroDejan  - 2008-05-30 at 18:28

    This car is so ugly! :r:r:r

    Reply

  10. Profile pic
    jelle3000  - 2008-05-30 at 18:31

    @tomos
    dat is onzin wat je zegt, met een accu kan je niet langer je moet gewoon zorgen dat je 2 of 3 paar batterijen hebt met minstens 2500 mAh...

    ondanks dat lekker spotje ^O^

    Reply

  11. Profile pic
    Timilein (wfv? )  - 2008-05-30 at 19:49

    :r:r:r:r:r:r:r no words..

    Reply

  12. Profile pic
    PWS Crew  - 2008-05-30 at 20:00

    dikke combo ! ^O^

    dikke topspot ^O^

    Reply

  13. Profile pic
    BELGIUM rakker  - 2008-05-31 at 12:39

    nog lelijker dan mijn oma's voeten!

    Reply

  14. Profile pic
    Sjaak  - 2008-10-14 at 10:09

    Die auto acter die kleine boom waar die mensen lopen is geen 599 gtb hoor;)
    tis een Nissan 350 Z;)

    Reply

  15. Profile pic
    teunhoogendoorn@hotmail.com  - 2008-11-26 at 18:21

    LELIJK super lelijk ding

    Reply

  16. This is not ok

More Fornasari RR600 spots



Related news

Vote now for spot of the day