Spotdetails

Spotter glennmilan
Spotted in Assen, Netherlands
Date 2013-08-27 10:20

We reden met tegenzin richting school maar toen, kwamen we deze prachtige Audi R8 GT tegen! Wat een beest! Later zagen we hem met een angstaanjagend hard geluid wegrijden!

Auto details

Topspeed 319 km/h
Acceleration 0-100 km/h 3.60 s
Power 560 hp
Torque 540 Nm @ 4500 rpm
Weight 1525 kg

Comments on this spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS rickbakker96  - 2013-08-27 at 10:31

    En dat om 8 uur 's ochtends! Beter kan je schooldag niet starten. Fenomenaal! Svdd!

    Reply

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Engine  - 2013-08-27 at 10:37

    Dat is wel echt te gaaf om de schooldag mee te beginnen inderdaad!

    Reply

  3. Profile pic
    NETHERLANDS gertjeR  - 2013-08-27 at 10:44

    Gave spot!, gelukkig heb ik nog een week;)

    Reply

  4. Profile pic
    NETHERLANDS rickbakker96  - 2013-08-27 at 17:22

    Mazzel dan! Ach ja je moet wat he in het examenjaar van de Havo

    Reply

  5. Profile pic
    NETHERLANDS HarrySpots  - 2013-08-27 at 18:12

    Wat gaaf zeg, svdd voor mij!

    Reply

  6. Profile pic
    NETHERLANDS glennmilan  - 2013-08-27 at 18:23

    Thanks! Ben erg blij met de spot!

    Reply

  7. Profile pic
    DaanStrijk  - 2013-08-27 at 18:39

    Heb jullie hem zien spotten, fijne wagen!

    Reply

  8. Profile pic
    NETHERLANDS glennmilan  - 2013-08-27 at 18:54

    Zelf niet gespot? Echt mooi ding!

    Reply

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Rickkerd_p  - 2013-08-27 at 19:08

    Jammer dat assen iets te ver is om te fietsen.. Alsnog prachtige spot!

    Reply

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Techart  - 2013-08-27 at 20:48

    Dikke spot! als Audi liefhebber (Tom) krijg je onze stem!

    Reply

  11. Profile pic
    NETHERLANDS glennmilan  - 2013-08-27 at 20:53

    Bedankt man!

    Reply

  12. Profile pic
    NETHERLANDS lfafreak  - 2013-08-27 at 21:44

    gefeliciteerd met svdd
    @rickbakker96 had me gevraagd voor een stem , en dat deed ik al tegraag
    wat een wagen

    Reply

  13. Profile pic
    NETHERLANDS glennmilan  - 2013-08-27 at 21:50

    Klopt!

    Reply

  14. Profile pic
    NETHERLANDS woutertjee  - 2013-08-27 at 22:29

    Ook mij SVDD stem gehad, Echt Super zo R8 GT

    Reply

  15. Profile pic
    NETHERLANDS MM & BartS  - 2013-08-28 at 11:45

    Sick!!! En wat rickbakker96 zegt klopt als een bus, beter kan je schooldag niet beginnen! :D

    Reply

  16. Profile pic
    DaanStrijk  - 2013-08-28 at 20:56

    @glennmilan, nee helaas, zat in de bus!

    Reply

  17. This is not ok

More Audi R8 GT spots



Related news

Vote now for spot of the day